O automobilskoj industriji znamo mnogo, ali i mnogo detalja nam je nepoznato, a jedan od njih je i ponašanje sigurnosnih sustava u automobilima u sekundarnim sudarima, koji su često opasniji od prvog sudara. Hyundai je razvio prvi zračni jastuk za više sudara. Namijenjen je zaštiti od višestrukih sudara ili sekundarnih sudara, koji se javljaju u 30% svih nesreća na autocestama. Nerijetko se nakon prvog sudara slabijeg intenziteta ne otvore zračni jastuci (često su to dodiri dva vozila i onda slijedi gubitak kontrole, okretanje, slijetanje s ceste…), a onda se nakon drugog sudara (snažnog udara u zaštitnu ogradu, udara u drvo, stup…) zračni jastuci ne otvore ili se otvore tako da čak i mogu ozlijediti putnike u vozilu, koji više nisu u idealnom položaju.
Hyundaijev sustav senzorski prati položaj putnika u kabini i potom u sekundarnom sudaru otvara zračne jastuke ovisno o položaju putnika u kabini.
– Trenutni sustav zračnih jastuka ne pruža zaštitu u sekundarnim sudarima. Novi sustav pruža veću zaštitu jer se zračni jastuci uključuju efikasnije nakon drugog sudara, kalibrirajući status vozila i putnika – objasnili su u Hyundaiju.
Zasad nije poznato koja će vozila prva dobiti nove zračne jastuke, ali je sigurno da će biti ugrađeni i u Kijine modele (Hyundai je vlasnik ove korejske tvrtke).
Hyundai je razvio revolucionarne zračne jastuke za najopasnije prometne nesreće na autocestama
Nerijetko se nakon prvog sudara slabijeg intenziteta ne otvore zračni jastuci, a onda se ne otvore i nakon snažnog drugog sudara ili se aktiviraju tako da čak mogu ozlijediti putnike u vozilu