Clio je najvažniji Renaultov model, on je drugi najprodavaniji automobil u Europi – odmah iza Volkswagen Golfa. Za razliku od uobičajenog produkcijskog života jednog automobila – najpopularniji na početku prodaje, a interes lagano kopni kako se bliži pet, šesta godina na tržištu – još uvijek aktualni Clio iz godine u godinu bio je sve popularniji pa je samo 2018. prodano ukupno 411.796 primjeraka ovog automobila, 4.1 posto više nego 2017. Jasno vam je stoga koliko je ovaj automobil važan francuskom proizvođaču. Konkurencija je iznimno agresivna pa je i Renault morao otići korak naprijed.
U ponedjeljak su predstavljeni prvi podatci o interijeru novog vozila, a u utorak će biti objavljene i fotografije eksterijera. U unutrašnjosti je Clio, barem prema prvoj fotografiji, mnogo luksuzniji, s velikim 9.3-inčnim multimedijskim ekranom i u cijelosti digitalnom instrumentnom pločom. Već sad se može vidjeti da je Renault odlično procijenio da komande klima uređaja mora izdvojiti, odnosno da one nisu na multimedijskom ekranu. Tako je mnogo lakše upravljati klima uređajem, a iz perspektive sigurnosti ovo je, također, dobra odluka. Od funkcija koje su vidljive na prvom fotografijama treba istaknuti i opciju bežičnog punjenja pametnih telefona.
U utorak ćemo vidjeti i kako Clio izgleda izvana. S obzirom na ogromnu popularnost aktualnog modela, novi Clio sigurno neće biti veliki odmak od njega. Nastao je na novoj platformi Renault Nissan Mitsubishijeve alijanse.
Renault otkrio interijer novog Clija: Novitet je veliki 9.3-inčni ekran multimedije
Novi Clio je na putu, prve fotografije interijera otkrivaju novi koncept s velikim ekranom infotainmenta i digitalnom instrumentnom pločom