Najveći potencijal za razvoj električnih vozila je u Kini. Vlasti u najmnogoljudnijoj državi forsiraju električna vozila jer žele smanjiti onečišćenja u velikim gradovima, a zbog brojnih tvornica koje proizvode baterije kineski proizvođači automobila su u odličnoj strateškoj poziciji i masovno se prebacuju na električni pogon, a nastaju i nove tvrtke. Jedna od njih je Nio, koja zasad ima dva premium SUV-a.
Uz svoj veći SUV ES8 Nio nudi jedinstvenu uslugu promjene baterija na autocesti G2 između Pekinga i Šangaja. Na 1150 kilometara dugačkoj prometnici postavljeno je osam točaka za mijenjanje baterija – prazne van iz ES8, pune unutra. Cijeli proces traje samo tri minute što koncept električne mobilnosti čini mnogo prihvatljivijim jer se u ovom slučaju gotovo izjednačio s vremenom koliko vam je potrebno da automobil napunite gorivom. Nio najavljuje da će ovu tehnologiju širiti i na ostale ceste. Osim toga, Nio će svojim kupcima ponuditi i uslugu Power Mobile na toj istoj autocesti – ako vozači procijene da neće stići do sljedeće stanice za zamjenu baterija, doći će im poseban mobilni tim koji će napuniti automobil i omogućiti mu dodatnih 100 kilometara autonomije. Nio je jedan od kineskih proizvođača koji ima i globalne planove, odnosno planira se širiti, među ostalim, i u Europu,