Volvo je spreman izaći na prometnice sa svojim autonomnim vozilom i neće, kao većina drugih, mnogo jednostavnije i šire američke ceste, nego će u akciju na domaćem terenu, u Švedskoj. Država je dopustila tvrtki Zenuity, koju čine Volvo i tehnološka tvrtka Veoneer (koja je razvila napredne senzore), da testiraju autonomni XC90 na švedskim cestama.
Maksimalna dopuštena brzina bit će 80 km/h, a u vozilu će biti prisutan vozač, koji će intervenirati ako vožnja krene u neželjenom smjeru. Volvo ima tehnologiju koja omogućuje četvrtu razinu autonomije. Posljednja, peta razina, omogućuje vožnju bez vozača.
Naravno, vožnja na javnim prometnicama poslužit će Volvu i njegovom partneru za prikupljanje novih podataka, ali i testiranje svih sustava. Veoneer i Volvo planiraju već ove godine početi s ugradnjom naprednih sustava aktivne sigurnosti u serijske automobile, a plan je da se prva autonomna vozila u prodaji nađu 2021. godine.
Volvo je dobio dopuštenje da testira svoje autonomno vozilo na švedskim cestama
Maksimalna dopuštena brzina bit će 80 km/h, a u vozilu će biti prisutan vozač, koji će intervenirati ako vožnja krene u neželjenom smjeru