Pisalo smo o štrajku radnika u Audijevoj tvornici u mađarskom Gyoru pa je red da zaključimo priču kad su to već učinili i njemački poslodavci. Naime, sindikat se izborio za traženo povećanje plaće od 18 posto, odnosno u prosjeku 271 eura mjesečno.
Mađarska tvornica bila je zatvorena zbog štrajka, a lančanom reakcijom obustavljana je i proizvodnja u njemačkoj centrali u Ingolstadtu. U Gyoru se proizvode motori za Audije pa su u Ingolstadtu morali pričekati da se uprava dogovori sa štrajkašima.
Audi je u Gyoru organizirao proizvodnju A3 sedana i kabrioleta, TT kupea te iznimno važnog SUV-a Q3. Mađarska tvornica Audiju nosi 12 posto ukupne zarade, a u njemačkoj kompaniji nisu htjeli reći koliko će tjedna obustava rada u Gyoru koštati, odnosno koliki će biti gubitak zbog prestanka proizvodnje. Uglavnom, radnici su dobili lijepu povišicu, u Audiju su sigurno malo ljuti, ali buntovni Mađari ih ionako koštaju četiri, pet puta manje nego djelatnici u njemačkim tvornicama. Mi ovakve brige možemo samo sanjati. U Hrvatskoj, naime, nema proizvođača automobila, premda je, ako se sjetite svih bombastičnih najava, kod nas trebalo biti stacionirano pola europske autoindustrije: Audi, BMW… svi su se otimali za vrijedne hrvatske parcele, ali, eto, ipak su završili negdje drugdje.
Radnici u Audijevoj tvornici u Mađarskoj prekinuli štrajk: Dobili su ono što su tražili
Radnički sindikat iborio se za traženo povećanje plaće od 18 posto, odnosno u prosjeku 271 eura mjesečno