



Mercedes-Benz V klasa je jedno od onih vozila koje trendovi neće niti okrznuti. SUV-ovi su iz automobilskih salona protjerali limuzine i monovolumene, ali V klasa je žilavija od aktualnih strujanja i stremljenja kupaca. Uvijek će postojati potreba da tvrtke prebace pet, šet zaposlenika ili, političke stranke uvijek trebaju takve kombije u kojima će voziti nekolicinu marljivih poslušnika spremnih pasti pred noge stranačkom šefu koji izlazi iz zatamnjene crne limuzine, a tu su i turističke agencije i slične prijevozničke usluge. Čast SUV-ovima, ali kad je transport više ljudi u pitanju tu su vozila poput V klase bez premca.
V klasa je blago dotjerana, a promjene su uglavnom u interijeru, koji je sad još luksuzniji, odnosno bliže estetici C klase i E klase. Multimedijski ekran je narastao na 10.25 inča po dijagonali, a u opaciji je i digitalna instrumentna ploča.
V klasa će sad korigirati vozača ako procijeni da on ne reagira na vrijeme zakočit će u slučaju opasnosti od frontalnog sudara, a u tu su i duga LED svjetla koja će gasiti dio snopa tako da ne smeta vozačima koji dolaze ususret.
Redizajnirani su motori, odnosno motor jer je riječ o jednom 2,0 turbodizelašu s dvije razine snage: 188 KS i 236 KS. Agregat je 17 posto lakši od prethodnika, a trebao bi i trošiti manje goriva. Pogon je stražnji na sve kotače.