Promjene na redizajniranoj Volkswagenovoj limuzini primijetit će samo najzagriženiji članovi fan kluba Passat Kaiserslautern ili Regensburg. Redizajn je uvijek prilika da se povuče jedna kromirana crta naprijed, da se straga promijeni dizajn svjetala i da se sve to predstavi kao vizualni iskorak. Ako je ovaj, novi Passat dizajnerski ostao gotovo isti automobil, tehnološki je on unaprijeđen. Ovo je posljednja generacija koja se proizvodi u Njemačkoj (sljedeća će biti Made in Czech Republic) i napustit će rodno tlo na jedni ispravan način, kao jedan od tehnološki najnaprednijih automobila u srednjoj klasi.
Prvo, dostupna su sjajna Matrix svjetla, koja imaju mogućnost podešavanja dugog snopa ovisno o automobilima koji vam dolaze ususret. Također, Passat je opremljen brojnim novim sustavima, a jedan od njih je automatizirana vožnja na autocesti do brzine od 210 km/h. Ugrađen je i elektromehanički servo uređaj kočnice (prije je to imao samo model GTE) za kvalitetnije i brže kočenje. Benzinski motori su sa 150, 190 i 272 KS, a dizelaši su sa 120, 190, 150 i 240 KS. Najprodavaniji TDI, onaj sa 150 KS, sad je unaprijeđen i emitira 10 g/km CO2 manje nego prije. Promjena ima i kod plug-in hibrida GTE pa sad po NEDC ciklusu može prijeći 70 kilometara samo na struju (prije redizajna to je bilo 50 km).
Kažu u Volkswagenu da će prve narudžbe za ovaj model biti moguće u svibnju, a prve isporuke će biti u kolovozu – na njemačkom tržištu. Velikih razlika vjerojatno neće biti i za većinu ostalih europskih tržišta.
Obnovljen je Volkswagen Passat!
Benzinski motori su sa 150, 190 i 272 KS, a dizelaši su sa 120, 190, 150 i 240 KS. Najprodavaniji TDI, onaj sa 150 KS, sad je unaprijeđen i emitira 10 g/km CO2 manje nego prije