Ulazak u svijet Volkswagena je poput Disneylanda. Svako dijete će gledajući zabavni park s ograde pomisliti kako je lijep svijet u kojem žive Miki, Šiljo i Paško, ili kako li se već danas zove onaj kreštavi patak?! Međutim, kad roditelji vide cijenu ulaznica nerijetko će svom nasljedniku ili nasljednici ponuditi pričuvnu opciju, besplatno igranje u obližnjem javnom parku, uz napomenu da Miki i prijatelji popodne ionako spavaju. U Volkswagenu su svjesni da sa svojim modelima ne mogu napraviti ključni iskorak u Kini jer im konkuriraju mnogo jeftinije lokalne marke. Zbog toga su kreirali brend Jetta, nazvan po limuzini na bazi Golfa, i tu će marku koristiti za prodaju jeftinijih vozila. Zasad su u ponudi jedan SUV, koji nedoljivo podsjeća na Seat Atecu te jedna limuzina.
Cijeli projekt kreće od lipnja, a ulazni model trebao bi koštati između 5 i 6 tisuća eura. U VW-u kažu da Jettu neće pozicionirati kao jeftiniji brend, ali navedene brojke ih demantiraju, odnosno sve je nalik onome što je Renault učinio s rumunjskom Dacijom i pritom dobro zaradio. Također, njemački div okrenut će se inovativnijim prodajnim metodama pa će Jettu nuditi direktnom prodajom u shopping centrima (Kineze će ponekad zaskočiti prodajni predstavnici), a koristit će i mobilne prodajne centre, odnosno kombije u kojima ćete moći uplatiti automobil. Zasad nije poznato hoće li prvih 100 kupaca dobiti i set noževa. VW je Jetta zamislio kao kineski projekt, a vidjet ćemo, ako poluči veliki uspjeh, možda akviziteri pokucaju i na vaša vrata.