Automobilska industrija usporava i ne može se reći da su vijesti dobre, odnosno da je neki veliki skok na vidiku. Vrijedi to gotovo za sve subjekte u cijelom svijetu, a posljednji izvještaj konzultantske tvrtke Ernst&Young fokusirao se samo na Njemačku. Premda ukupni promet njemačkih tvornica automobila (dakle samo onih koje proizvode u Njemačkoj) prošle godine iznosi 425 milijardi eura to je rast od samo 0.4 posto u odnosu na 2017. godinu. Izvoz je u minusu, a tome su pogodovali Brexit, pad prodaje u Kini i, općenito, usporavanje gospodarstva u cijelom svijetu. Međutim, u tih godinu dana njemački proizvođači automobila zaposlili su novih 1.7 posto radnika. Ulaganja u nove tehnologije traže radnu snagu i sad u toj državi u autoindustriji ukupno radi 834 tisuće ljudi. Velike investicije u nove proizvode (čija je profitabilnost upitna), povećanje broja radnika i stagnacija prodaje mogli biti okidač za novu krizu. Usput, ove godine ne očekuje se znatniji rast prodaje automobila, a kaos oko Brexita i američkih uvoznih tarifa mogli bi biti dodatno usporiti potrošačke navike kupaca.
Berlin, (možda) imamo problem!
Autor: R. I. Foto: BMW Objavljeno: 27.02.2019.
Njemačka autoindustrija zapošljava nove radnike i ulaže u moderne tehnologije, a prodaja stagnira
Održavanje
Nemojte se zaigrati s financijama: Kako kupiti automobil i pritom ne osiromašiti?!
Probajte pri kupnji koristiti pravilo 20/4/10...
Na cesti
Velika kriza na pomolu: Brexit bez dogovora s EU mogao bi uništiti otočnu autoindustriju
U studenome je proizvodnja automobila u Velikoj Britaniji pala za 19,6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine.