Već dugo se vodi rasprava o tome tko će biti kriv za nesreće autonomnih vozila. Proizvođači automobila rado bi prebacili odgovornost na vozače, ali u tome nema logike. Udruženje britanskih osiguravatelja javno je objavilo svoj stav da vozači ne bi smjeli biti krivi za nesreće autonomnih vozila. Također, osiguravatelji su napomenuli da se nadaju da će i zakonodavci njihova razmišljanja uzeti u obzir. Pod autonomnim vozilima podrazumijevaju se samo automobili s petim stupnjem autonomije, oni koji ne zahtijevaju vozačevu pomoć, a koji bi se za tri do četri godine trebali pojaviti na tržištu, odnosno bit će ih moguće kupiti. Samo za usporedbu, Teslin Autopilot ima tek treću razinu autonomije i daleko je do maksimalne robotizacije. U takvim i sličnim automobilima za nesreće bi i dalje bio odgovoran vozač.
Osiguravatelji: Ne krivite vozače za nesreće autonomnih vozila!
Autor: R. I. Objavljeno: 28.02.2019.
Pod autonomnim vozilima podrazumijevaju se samo automobili s petim stupnjem autonomije, oni koji ne zahtijevaju vozačevu pomoć
Na cesti
Autonomna vozila ipak su utopija: Direktor Wayma tvrdi da automobili bez vozača nikada neće postojati!
John Krafcik je naglasio ono što svi već znamo vozeći današnje automobile bogato opremljene sustavima aktivne sigurnosti: senzori autonomnih vozila ne reagiraju dobro na kiši i snijegu
Na cesti
Američki ‘Divlji zapad’: Drvljem i kamenjem na autonomne automobile
Jedan je građanin Chandlera osjećao toliki prijezir spram autonomnih vozila da je sa svog travnjaka uperio pištolj u Waymovo vozilo u kojem je tad bio i vozač