Volkswagen: Novi Golf bit će veliki korak naprijed!

I dalje ćemo imati GTI i R sportske verzije, ali GTD-u se zasad ne piše dobro. Snažnija dizelska verzija nije politički korektna pa ćemo tek vidjeti što će se zbiti s njom

Bliži se trenutak kad će nam Volkswagen otkriti Golf VIII. To će učiniti relativno brzo jer u lipnju počinje prodaja. Koliko god sanjali o uspjehu električnih automobila u Volkswagenu su svjesni da je ključ njihova uspjeha još uvijek dobri stari Golf, koji je u raznim iteracijama, od 1974. godine do danas, prodan u 35 milijuna primjeraka te je, svojim uspjehom, osigurao mnoge plaće, mirovine, kuće, vikendice, jahte…
Uglavnom, na putu je nova generacija, a direktor prodaje VW-a Jurgen Stackman objasnio je što nas čeka. U Volkswagenu je digitalizacija ključan pojam, kao i u Hrvatskoj prije par godina… U nas se nije dogodilo mnogo po tom pitanju, ali u Golfu dolazi nova digitalna instrumenta ploča te potpuno novi infotainment sustav, koji bi u skupljim verzijama mogao u potpunosti dokinuti funkcijske tipke. Dakle, sve bi moglo biti na ekranu. Čak se najavljuje da će umjesto klasičnog prekidača za svjetla (smještenom lijevo od upravljača) biti mala digitalizirana jedinica.
Električnog Golfa neće biti jer će on ustupiti mjesto potpuno novoj generaciji električnih vozila iz VW-ova koncerna, a njegov direktni sljedbenik bit će kompakt I.D. Neo. I dalje ćemo imati GTI i R sportske verzije, ali GTD-u se zasad ne piše dobro. Snažnija dizelska verzija nije politički korektna pa ćemo tek vidjeti što će se zbiti s njom.
Za kraj, međuosovinski razmak bit će produžen, što jamči više mjesta u kabini (i mora jer je novi Ford Focus podigao standarde s raskošno prostranim interijerom), porast će i volumen prtljažnika, ali će zato Golf VIII  izgubiti oko 50 kilograma u odnosu na prethodnika.