Prenijet ćemo prve dojmove britanskih kolega koji su imali priliku voziti najmanji Volkswagenov SUV. Novinar Autoxpressa ocijenio je T-Cross sa četiri od pet zvjezdica i zaključio:
– Pametan, prostran, dobro opremljen, a čak i nije preskup – što biste inače mogli očekivati od Volkswagena. Dovoljno je precizan u vožnji i ponekad se čini kao najbolji mali SUV koji trenutno možete kupiti. Marektinški slogan Ja sam više, napokon bi mogao biti istinit.Novi T-Cross dolazi samo s prednjim pogonom i dva motora, odnosno jednim 1,0 turbobenzincem sa 94 i 113 KS. Uz petstupanjski ručni mjenjač za slabiju verziju i šeststupanjski za snažniju, dostupan je kao opcija automatski mjenjač s dvostrukom spojkom. Ovaj automobilčić duži je od Pola desetak centimetara (ukupna dužina 410,7 cm), viši je 11 cm, a vozačev položaj je povišen 10 centimetara. Unatoč istom međuosovinskom razmaku kao Polo, novinar Autoexpressa spominje da je u unutrašnjosti T-Crossa mnogo više prostora. Stražnja klupa je klizna u dužini 15 cm pa se može povećavati prtljažnik (odličnih 385 do 455 litara) ili prostor na stražnjoj klupi.
Oba motora su korektna, odnosno s ovom karoserijom se nose dobro. T-Cross nije velik automobil pa nema značajnijeg deficita snage, a pretpostavka je da bi slabiji motor mogao biti prodavaniji. Također, novinar Autoxpressa hvali vozne osobine, karoseriju koja se ne naginje u zavojima, a opet zadržava udobnost. Materijali u kabini su kvalitetni, a opcijska je i digitalna instrumentna ploča.
U Autocaru su također dali T-Crossu četiri zvjezdice uz zaključak da se radi o ozbiljnom proizvodu i da bi unatoč razigranijem dizajnu mogao biti zanimljiviji umirovljenicima, kojima nisu potrebni veliki SUV-ovi.
Prvi dojmovi s vožnje Volkswagen T-Crossa: Auto s četiri zvjezdice
Novi T-Cross dolazi samo s prednjim pogonom i dva motora, odnosno jednim 1,0 turbobenzincem sa 94 i 113 KS