Problemi koje su zbog uvođenja nove norme tvorničkih testiranja potrošnje i emisije štetnih plinova imali proizvođači automobila mogu se prevesti na konkretan jezik brojki. Od rujna prošle godine WLTP je obvezan, a mnogi proizvođači nisu reagirali na vrijeme ili, poput Volkswagena, imaju ogroman broj modela koje nisu stigli testirati. Mnogi su u kolovozu davali i velike popuste na automobile na zalihama (testirane po starom NEDC ciklusu mjerenja) samo da ih se riješe prije uvođenja WLTP norme. Račun? Samo je Volkswagen prošle godine izgubio oko 3.6 milijardi eura – tako je objavio njemački magazine Der Spiegel.
Zbog svega toga Volkswagen planira i otpuštanje do 5000 radnika kako bi uštedio i nadoknadio izgubljeni profit. Šef radničkog vijeća Bernd Osterloh se buni i tvrdi da radnici ne bi trebali odgovarati za propuste rukovodstva.
Financijski šok u Wolfsburgu: Volkswagen je zbog WLTP-a prošle godine izgubio 3.6 milijardi eura
Od rujna prošle godine WLTP je obvezan, a mnogi proizvođači nisu reagirali na vrijeme ili, poput Volkswagena, imaju ogroman broj modela koje nisu stigli testirati