Elon Musk najavio zatvaranje prodajnih salona Tesle pa povukao odluku: Trgovine ostaju, ali rastu cijene automobila

Oko 10 posto salona je zatvoreno, neki su još pod revizijom, ali u konačnici će mnogo manje prodajnih mjesta prestati s radom nego što je to bilo planirano

Koliko god je Tesla u mnogim detaljima napredan proizvođač automobila, a vozila poput Modela 3 ili S su svojom arhitekturom primjer drugim proizvođačima (osobito je dobro riješena elektronika, odnosno konfiguracija harvera i softvera), sama tvrtka nerijetko je vođena kao projekt lošijih učenika u ekonomskoj srednjoj školi. Biznismen i milijarder Elon Musk stvorio je Teslu, udahnuo joj život, ali ponekad ishitrenim reakcijama stvara konfuziju. Možda su tome uzrok i nagomilani financijski problemi Tesle pa je i njezin glavni menadžer postao nestrpljiv. Nedavno je objavio da Tesla zatvara sve salone za prodaju automobila, odnosno da će kupci moći naručivati vozila samo online. Sad je, pak, ta odluka povučena: saloni većinom ostaju, ali cijene svih modela rastu za 3 posto (osim baznog Modela 3 koji u Americi košta 35.000 dolara).
Oko 10 posto salona je zatvoreno, neki su još pod internom revizijom, ali u konačnici će mnogo manje prodajnih mjesta prestati s radom nego što je to bilo planirano.