Nećemo previše o Volkswagenovoj aferi 2015. godine s namještanjem emisija štetnih plinova na dizelskim automobilima. O tome već znate sve. Uglavnom, Volkswagen je samo u Americi platio oko 25 milijardi dolara odšteta i morao je otkupiti oko 500.000 automobila na kojima je bio nelegalni softver koji je na testiranjima pokazivao niže razine štetnih tvari u ispušnim plinovima. Jedno od velikih parkirališta na kojima sad počivaju u miru ti Volkswagenovi automobili je ono na mjestu bivšeg stadiona u Detroitu, Pontiac Silverdome.
Dva genijalca, Romaine Porter i Daniel Onorati, dosjetili su se da je to parkiralište jedno veliko samoposluživanje pa su počeli krasti automobile – jedan po jedan, došli su do 60 primjeraka. Ta ideja bila bi ingeniozna da nema sitnog detalja: kad se na tržištu rabljenih pojavi velika količina Volkswagenovih i Audijevih dizelaša, koji su prije toga povučeni s tržišta u najvećoj automobilskoj aferi u povijesti, to je znak da se netko poigrava se zakonom. Volkswagen je dobio dozvolu da modificira otkupljene automobile, odnosno da ih može pripremti za prodaju, ali to mora činiti putem svojih službnih kanala (salona), uz predočenje dokumentacije, a ne ovako kako su planirali kradljivici. Sve ovo djeluje kao da, nakon što ukrade Mona Lisu u Louvreu, lopov pozove cijelu kulturnu javnost da se divi novoj slici u njegovoj garsonjeri u pregrađu Pariza. Dvojica prijatelja, Romaine i Daniel razvili su cijeli biznis pa su imali pomagače koji su razvozili automobile po cijeloj Americi. Što reći, FBI im je brzo ušao u trag i prijeti im 10 godina zatvora.
FBI ih uhvatio jer su krali VW-ove dizelaše iz afere s namještanjem emisija štetnih plinova i prodavali ih u Americi
Dvojica prijatelja, Romaine i Daniel razvili su cijeli biznis pa su imali pomagače koji su razvozili automobile po cijeloj Americi. Što reći, FBI im je brzo ušao u trag i prijeti im 10 godina zatvora