Sve stroži propisi o emisijama štetnih plinova natjerali su brojne proizvođače automobila na objavu da u bliskoj budućnosti neće proizvoditi V12 motore (BMW je najavio da će prestati i s proizvodnjom V8). Ferrari, međutim, ne odustaje, a i kako bi kad na V12 temeljima gradi svoje kraljevstvo.
– Smanjivat ćemo mu emisije štetnih plinova i potrošnju kako bismo zadovoljili najnovije standarde – rekao je tehnički direktor Ferrarija Michael Leiters.
– Hibridizacija V12? To vjerojatno nećemo raditi jer to nije mali motor i sad ne vidimo smisao u tom potezu. Hibridni sustavi i motori velikog obujma ne idu zajedno. To ćemo raditi s motorima manjeg obujma. Želite li maksimalizirati učinak električnog motora u hibridnoj konfiguraciji morate koristiti manji motor, a ne V12.
Dakle, Ferrarijev veličanstveni V12 ostaje i pritom će i dalje biti atmosferski motor bez pomoći elektromotora. U modelu GTC4 Lusso agregat obujma 6,3 litre razvija 690 KS (335 km/h i 3,4 sekunde do 100 km/h)
Ferrari će se boriti da zadrži V12 motor
Najveći motor Ferrari će konstantno dorađivati, a nema ga namjeru uklopiti u neku buduću hibridnu konfiguraciju