Tvrtka koja se bavi sigurnošću automobobila i dio je Euro NCAP koncerna, Thatcham Research, testirala je otpornost na krađu novih modela automobila. Na testu je bilo jedanaest vozila, a ocjene su od 1 do 5. Nimalo spektakularnu ‘dvojku’ dobili su Ford Mondeo, Toyota Corolla, Lexus UX, Hyundai Nexo (SUV na gorive ćelije vodika), Kia Proceed i Porsche Macan. Dakle, nema nekog tipičnog uzorka, u ovoj skupini su premium vozila i automobili za manje imćunu publiku. Kod svih ovih automobila ocjene za većinu zaštitnih sustava su dobre, ali svih pet modela pokazalo se neotpornima na krađu takozvanim relejnim kutijama – uređajima koji preuzimaju signal s daljinskog ključa i omogućavaju kradljivcima elegantan ulazak u automobil i njegovo pokretanje.
Najvišu ocjenu zaslužili su Mercedes B klasa, Audi E-tron, Jaguar XE i Range Rover Evoque, koji imaju superiorne sustave zaštite od krađe, a iz Thatchama su osobito pohvalili sigurniju wireless tehnologiju njihovih daljinskih ključeva te mogućnost da ne emitiraju signal kad nisu u uporabi. Tako onemogućuju lopovima da pomoću relejnih kutija otključaju automobil. Najlošiju ocjenu dobio je Suzuki Jimny, koji ima zaštitu od krađe na razini supermarketa bez sigurnosnih kamera u najopasnijem dijelu opasnog grada – dakle, gotovo nikakvu. Mnogi proizvođači žale se na Thatchamovu testnu proceduru, tvrde da nisu upoznati kako se automobili ocjenjuju, odnosno Hyundai naglašava da je testirani Nexo bio pretprodukcijski model.
Automobili najotporniji na krađe: Mercedes-Benz B klasa, Audi E-tron, Jaguar XE i Range Rover Evoque
Najlošiju ocjenu dobio je Suzuki Jimny, koji je u svim parametrima zaštite od krađe podbacio