Mjesecima je trajala rasprava o tome hoće li vlasti ograničiti brzinu na dijelovima njemačkih autocesta na kojima nema limita. Na kraju je sve presjekao njemački ministar prometa Andreas Scheuer koji je rekao da će neograničene brzine na dijelovima Autobahna ostati, rekavši da su njemačke autoceste najsigurnije na svijetu. No, izjave političara su jedno, a realnost je nešto sasvim drugo. Prvo je njemački magazin Der Spiegel analizirao sve podatke i zaključio da bi ograničenje brzine na svim dijelovima autocesta u Njemačkoj spasilo 140 života godišnje, a onda je i Europsko vijeće za prometnu sigurnost (ETSC) objavilo svoj stav. Gledajući prosječan broj prijeđenih kilometara (broj poginulih na milijardu kilometara), njemačke autoceste su tek desete po parametrima prometne sigurnosti, a rizik od smrtnog stradavanja je dvostruko veći na njima nego na autocestama u Danskoj ili Velikoj Britaniji (110-130 km/h), koje imaju ograničenja brzine.
Istraživanje Njemačkog vijeća za cestovnu sigurnost (DVR) naglašava da je 25 posto veći broj smrtnih slučajeva na dijelovima bez ograničenja brzine nego na onima s ograničenjem brzine.
Na Autobahnu je dvostruko veći broj smrtno stradalih nego na danskim ili britanskim autocestama
Istraživanje Njemačkog vijeća za cestovnu sigurnost (DVR) naglašava da je 25 posto veći broj smrtnih slučajeva na dijelovima bez ograničenja brzine nego na onima s ograničenjem brzine