Njemački magazin Der Spiegel objavio je ozbiljnu analizu o mjeri Europske unije po kojoj će do 2030. godine proizvođači automobila morati smanjiti emisiju CO2 za 37.5 posto. To znači uvođenje novih električnih automobila, a promjena tržišnih odnosa nosi i poremećaje na njemačkom tržištu rada. Naime, proizvodnja električnih automobila traži mnogo manje radne snage, a i najveća koncentracija proizvođača baterijskih ćelija je u Južnoj Koreji i Kini.
Istraživanje instituta Fraunhofer (ILO) pokazalo je da će zbog uvođenja velikog broja električnih automobila i nedvojbenog smanjenja modela s motorima s unutarnjim sagorijevanjem samo u Njemačkoj nestati 150.000 radnih mjesta. Ugroženo je čak 35 posto poslova u tvornicama koje proizvode motore za automobile, a za svoje radno mjesto već sad strahuje 44 posto zaposlenika u tvrtkama-dobavljačima za autoindustriju. Dodajte tome cijelu europsku automobilsku industriju i broj radnih mjesta koji će biti ugrožen penje se iznad pola milijuna…
S većim brojem električnih vozila samo će u Njemačkoj nestati 150.000 radnih mjesta u automobilskoj industriji!
Dodajte tome cijelu europsku automobilsku industriju i broj radnih mjesta koji će biti ugrožen penje se iznad pola milijuna...