Nova generacija Ford Kuge dostupna je i kao plug-in hibrid

Novi model je duži od staroga gotovo 9 centimetara i ima dva centimetra duži međuosovinski razmak, a Ford obećava rekordni prostor u unutrašnjosti

S novom Kugom Ford još ambicioznije igra u klasi kompaktnih SUV-ova. Kuga je jedini putnički model u Europi koji Fordu donosi dobit pa vam je jasno da je od krucijalne važnosti. Dizajnerski je nastavak onoga što je Ford započeo s novom Fiestom i Focusom. To su geometrijski precizne i čiste linije. Isto vrijedi i za unutrašnjost, koja je, što se instrumenata i infotainmenta tiče, slična ostalim modelima marke. Osim digitalne instrumetne ploče (s nižim razinama opreme analogna instrumentna ploča), koja je novitet u Fordovim vozilima. Novi model je duži od staroga gotovo 9 centimetara i ima dva centimetra duži međuosovinski razmak, a Ford obećava rekordni prostor u unutrašnjosti. Benzinski motori su 1,5-litreni turbo sa 120 i 150 KS, a tu su i dizelaši sa 120 i 150 KS – oba je moguće kupiti i s osamstupanjskim automatskim mjenjačem. Tu su i tri hibrida, blagi s 48 V tehnologijom uz dizelaš sa 150 KS, ambiciozniji s pogonom na sva četiri kotača te 2,5-litrenim benzincem i električnim motorom te plug-in hibrid s 2,5-litrenim benzinskim motorom i ukupno 223 KS.  Taj će model biti dostupan tek 2020. godine.