S novom Kugom Ford još ambicioznije igra u klasi kompaktnih SUV-ova. Kuga je jedini putnički model u Europi koji Fordu donosi dobit pa vam je jasno da je od krucijalne važnosti. Dizajnerski je nastavak onoga što je Ford započeo s novom Fiestom i Focusom. To su geometrijski precizne i čiste linije. Isto vrijedi i za unutrašnjost, koja je, što se instrumenata i infotainmenta tiče, slična ostalim modelima marke. Osim digitalne instrumetne ploče (s nižim razinama opreme analogna instrumentna ploča), koja je novitet u Fordovim vozilima. Novi model je duži od staroga gotovo 9 centimetara i ima dva centimetra duži međuosovinski razmak, a Ford obećava rekordni prostor u unutrašnjosti. Benzinski motori su 1,5-litreni turbo sa 120 i 150 KS, a tu su i dizelaši sa 120 i 150 KS – oba je moguće kupiti i s osamstupanjskim automatskim mjenjačem. Tu su i tri hibrida, blagi s 48 V tehnologijom uz dizelaš sa 150 KS, ambiciozniji s pogonom na sva četiri kotača te 2,5-litrenim benzincem i električnim motorom te plug-in hibrid s 2,5-litrenim benzinskim motorom i ukupno 223 KS. Taj će model biti dostupan tek 2020. godine.
Nova generacija Ford Kuge dostupna je i kao plug-in hibrid
Autor: R. I. Foto: Ford Objavljeno: 02.04.2019.
Novi model je duži od staroga gotovo 9 centimetara i ima dva centimetra duži međuosovinski razmak, a Ford obećava rekordni prostor u unutrašnjosti
Semafor
Ford je došao do zaključka da vozači automobila koji su i biciklisti prije opažaju promjene u prometu
Njima je u prosjeku trebalo 9.25 sekundi da pronađu promjene na fotografijama, a vozačima automobila koji nisu biciklisti 10.68 sekundi
Na cesti
Ford je premijerki May poručio da razmišlja o zatvaranju tvornica u Velikoj Britaniji
Tijekom telefonskog razgovora s premijerkom mnogi drugi industrijski subjekti najavili su izlazak iz Velike Britanije