Bruno Sacco, talijanski dizajner na privremenom radu u Njemačkoj, nacrtao je 1989. svoje remekdjelo, roadster Mercedes-Benz SL (R129). Šefu Mercedesovog dizajnerskog studija to će vjarojatno ostati krunski dokaz genijalnosti, ali mora se prinati da su uspjehu ovoh modela važnu ulogu imali i inženjeri. Ne tako davno su se rabljani SL-ovi prodavali za desetak tisuća eura, a svi analitičari procjenjuju da će vrlo brzo vrijediti oko 50.000 eura. Ovim automobilima raste cijena, a kako i ne bi kad su postavili nove standarde za kabriolete.
SL je bio jedinstven po roll-over baru, koji je iskakao u slučaju okretanja i štitio putnike, imao je inovativni sustav adaptivnog ovjesa te električno podizanje i spuštanje tekstilnog krova. U Mercedesu nisu krili da ovaj 1800 kilograma težak automobil nije sportaš u klasičnom smislu – on je prije svega bio namijenjen ugodnoj, udobnoj i brzoj vožnji lišenoj nervoze. S nadogradnjom R129s kao opcija se pojavio i tvrdi krov koji mogao montirati ili ukloniti s karoserije. Na početku prodaje bile su tri verzije: 300 SL redni 3,0-litreni šestcilindrični motora s 12 ventila i 190 KS; 300 SL-24 redni 3,0-litreni šestcilindrični motora s 24 ventila i 231 KS te SL 500 5,0-litreni V8 s 32 ventila i 326 KS. Uslijedile su potom mnog nadogradnje, a dodavani su i novi motori (AMG verzije), a proizvodnja R129 prestala je 2000. godine.