Zabrinutost zbog dostupnosti materijala poput litija i kobalta te važno pitanje hoće li kupci uopće prihvatiti električnu tehnologiju i njezina trenutna ograničenja – to su dva ključna razloga zbog kojih Audi pokreće razvojni proces i u drugom smjeru. Tehnologija gorivih ćelija vodika opet je u igri i to je razlog zbog kojeg se Audi vraća svom programu h-tron, koji je dosad svijetu dao tek jedan konceptni automobil 2016. godine (poprilično sličan današnjem električnom e-tronu).
Objavljeno je da Audi zajedno s Hyundaijem radi na tehnologiji gorivih ćelija vodika, a korejska tvrtka već ima serijski model, SUV Nexo. Nijemci će krajem ove godine predstaviti novi koncept, a limitirana proizvodnja novog SUV-a trebala bi krenuti kao pilot projekt 2021. godine.
Podsjetimo, koncept h-tron je jamčio 600 kilometara dometa te punjenje spremnika s vodikom za samo četiri minute – što je mnogo brže od punjenja današnji električnih automobila. Jedini ispuh ovog sustava je čista voda. Što se zagađenja tiče, u proizvodnji vodika, koji ide u tankove vozila, koristi se električna energija. Najveći nedostatak ove tehnologije je skroman broj punionica. Rekli bismo, trenutno vodika nema ni za lijek!