U Njemačkoj je krenuo novi projekt s hibridnim kamionima. Naime, iza kodnog imena Elisa krije se elektrifikacija prvog prometnog traka na njemačkim autocestama. Na koridoru A5 između Langena i Morfeldena instalirani su strujni kablovi po uzoru na željezničke, tramvajske linije ili trolejbuse. Na njih će se pantografom spojiti hibridni kamioni koji će, potom, koristiti električnu energiju za prijevoz. Dionice su zasad duge po pet kilometara u jednom i drugom smjeru. Njemačko ministarstvo prometa uložilo je 50 milijuna eura u ovaj projekt, a planiraju se pokriti još dvije dionice autocesta u Schleswig-Holsteinu i Baden-Württembergu.
Testna faza će trajati do 2022. godine, a zasad je pripremljeno pet specijalnih kamiona. Dok su spojeni na žice, vozit će na struju, a punit će se i baterije. K ad siđu s autoceste kamioni će još neko vrijeme voziti na električnu energiju, a kad im se izprazne baterije radit će kao i druga hibridna vozila (kombinacija dizelskog motora i elektromotora). U Njemačkoj vjeruju da je ovo budućnost teretnog prijevoza, koji će biti ekonomičniji i čišći, a to planiraju i dokazati projektom Elisa. Tehnološki je cijelu operaciju reazlizirao Siemens.