Svi ljubitelji automobilske povijesti slažu se da je Type 64 iz 1939. godine prvi Porscheov model. Bio je to sportski automobil s 1,1-litrenom bokser motorom koji je razvijao 50 KS (maksimalna brzina 160 km/h). Troškovi su reducirani pa je kabina izgledala poput KdF-a, automobila koji je preteča VW Beetlea, ali je zato ostatak karoserije unikatan i najavljuje Porscheov klasični dizajn nakon Drugog svjetskog rata. Type 64 trebao je biti marketinški važan projekt koji je trebao promovirati i stotine kilometara izgrađenog Autobahna u nacističkoj Njemačkoj.
Dovršena su tek tri Typea 64, jedan je nestao u vihoru Drugog svjetskog rata, drugi je stradao sredinom 1945. godine kad su mu američki vojnici otpilili krov te mu uništili motor. No, on je kasnije restauriran i izložen je u Peterson Automotive Museumu u Los Angelesu. Treći Type 64 ostao je u vlasništvu obitelji Porsche, a 1947. godine restaurirao ga je legendarni Battista Farina (Pininfarina). Kasnije ga je kupio austrijski vozač Otto Mahe, koji se s njim utrkivao. Sad će taj model na aukciju, a prodaje ga Sotheby’s. Cijena? Koštat će milijune dolara. Tako će na osamdeseti rođendan potvrditi svoju povijesnu vrijednost. Dosad je najskuplji Porsche bio 917K, koji je vozio Steve McQueen, a koštao je 14 milijuna dolara.