Maltko nije čuo za ulaganje Hyundaija u hrvatsku tvrtku Rimac automobili. Tih 80 milijuna eura je kap u moru novca koji se svakodnevno okreće u automobilskoj industriji, ali je u maloj Hrvatskoj, otpornoj na ulaganja poput tenka na puščane metke, to primljeno poput najveće gospodarske vijesti – ikada… Na stranu naša neatraktivnost ulagačima iz sfere industrije i visokih tehnologija te ulagačka suša uz koju se vegetacija u Death Valleyu u Arizoni čini kao prašuma – Hyundaijevih 80 milijuna eura mnogo govori o singularnoj viziji i uspjehu Mate Rimca. U samoj vijesti mnogo je kurtoazije, u celofan umotanih lijepih riječi, kao što to često možemo pročitati kad neki proizvođač automobila otvara tvornice u Mađarskoj, Rumunjskoj, Slovačkoj… Ali, što je doista razlog ulaganja Hyundaija u tvrtku Rimac automobili? Objasnio je to dijelom Tyrone Johnson, bivši Fordov direktor u odjelu za vozila visokih perofrmansi, a sad šef razvoja automobila u Hyundaijevoj europskoj filijali:
– Postoji veliki problem s automobilima visokih performansi i pogonom na struju, a to je prevelika masa baterija! Jedan od važnijih razloga za suradnju s Rimac automobilima je to što su oni uspjeli dobiti izvrstan omjer energije koju je moguće pohraniti u baterijama i smanjenja njihove ukupne mase.
Hyundai u kooperaciji s Rimac automobilima planira krenuti s projektom električnog sportskog automobila.