Sve je počelo još 1938. godine, a genezu Volkswagenove Bube, Beetlea ili Käfera svaki ljubitelj automobila poznaje bolje od školske lektire. Inicijalna proizvodnja narodnog automobila, KdF Wagena potrajala je kratko, tek toliko da se sklopi 210 primjeraka. Došao je Drugi svjetski rat, a s njim i proizvodnja vojnih vozila u Volkswagenovoj tvornici. Tijekom rata dovršeno je tek par primjeraka automobila koji je tad nosio oznaku Typ 60. Nakon rata, uz napor i ideju britanskog časnika Ivana Hrista, ponovno je pokrenuta proizvodnja i sve nakon toga je priča o uspjehu. Proizvodnja originalnog modela (s mnogim unapređenjima) završila je 2003. godine u Meksiku (nakon 21 milijuna prodanih primjeraka), a nasljednici su imali težak zadatak – popuniti prostor najpopularnijeg vozila u povijesti.
Ovo je najkraća moguća povijest Volkswagen Beetlea, a rekapitulirali smo je zbog informacije da se u SAD-u prodaje tzv. Final Edition VW Beetlea treće generacije. Još malo i gotovo je! Naime, Volkswagen će ove godine obustaviti proizvodnju Beetlea, a proizvodne kapacitete će prebaciti na električne modele. Druga i treća generacija nisu uspjele ponoviti uspjeh prethodnika, a to je bilo i iracionalno očekivati. Dok je prva Buba bila narodni automobil, pristupačne cijene, nasljednici su ulazili u sferu lifestyle proizvoda s višom cijenom i ograničenom praktičnošću.
No, spomenimo da Final Edition u Americi dolazi s dvolitrenim turbobenzinskim motorom sa 174 KS te dvije razine opreme, SE i SEL. U ovoj bogatijoj su Fenderovo pojačalo, bi-ksenon svjetla. parkirni senzori, navigacija… Cijena je od 23.045 dolara za coupe, odnosno od 27.295 dolara za kabriolet.