Toyota povećava planove za električna vozila i ujedno nastoji razviti bateriju od čvrstih elektrolita i to do idućeg ljeta, kako bi zadovoljila tržišnu glad za električnim vozilima. Tehnologija, koja obećava lakše, snažnije i sigurnije baterije (nisu zapaljive), mogla bi biti jezičac na vagi u sve većoj ponudi električnih vozila. Toyota najavljuje da će nove baterije imati do sljedećg ljeta.
– Ako je moguće, do trenutka kada dođemo na Olimpijske igre iduće godine, želimo se uvjeriti da se baterije s elektrolitima od čvrstih materijala mogu predstaviti javnosti – rekao je izvršni potpredsjednik Toyote Shigeki Terashi.
Toyota tako najavljuje svoje razvojne planove, djelomično kao odgovor na sve strože zahtjeve za emisijama u Kini i Europi. Iduće godine planira započeti proizvodnju električnih vozila u Kini i na putu je predstavljanja najmanje 10 baterijski pogonjenih modela širom svijeta u bliskoj budućnosti. Toyota ipak neće napuštati svoju hibridnu tehnologiju s kojom je bila prva u Priusu, a kao cilj je istaknula i širenje elektrificirane verzije svaki model Toyote i Lexusa do 2025. godine.
Baterije od čvrstih elektrolita izrađuju se od od keramike, stakla ili polimera. Za razliku od tekućeg elektrolita koji je sad u uporabi, one nisu zapaljive, ali postoje još brojni tehnološki problemi s njima (dosad je najveći problem bila smanjena trajnost).