Ulazak BMW-a u klasu kompaktnih monovolumena je mnogim ljubiteljima bavarske marke bio trnu u oku, kao što bi ljubiteljima metal-rocka bio, na primjer, pokušaj Metallice da snimi operu. BMW i monovolumeni su kao dva pripadnika različitih političkih opcija u talk showu. Pad prodaje automobila u toj klasi, međutim, presudit će i sudbini serije 2 Active Tourer i Grand Tourer. BMW će čekati još dvije godine i kad dođe vrijeme za razlaz s aktualnom generacijom automobila – neće predstaviti nasljednika. Razloga treba tražiti u prodajnim brojkama: 2016. 100.502 primjerka, 2017. 85.255 primjeraka, 2018. 68.367 primjeraka. Trendovi su jasni, kao kad gledate Svjetsko skijaško prvenstvo, disciplinu spust.
No, u BMW-u ne očajavaju. Planiraju sve dosadašnje i buduće kupce automobila usmjeravati prema svojim SUV-ovima, X1 i X2. S druge strane, Mercedes-Benz ne odustaje jer je nedavno predstavio B klasu, koja je direktni konkurent Active Toureru.