Mijenjaju se vremena, a s njima i automobili. Nekoć je Ford Puma bila mali kupe na bazi Fieste, a sad je mali SUV, opet na bazi Fieste. Mali kupei nikoga ne zanimaju, a mali SUV-ov su popularni.
Ford Puma je SUV veći od EcoSporta, a manji od Kuge – novi automobil ima duži međuosovinski razmak od Fieste za 46 milimetara (ukupna dužina je 419 cm), što bi trebalo osigurati više prostora straga. Iznenađenje je i veliki prtljažnik, obujma 456 litara. Ford često luta u dizajnu kao Alisa u zemlji čudesa, ali mora se priznati da je Puma atraktivan automobil. Vrijedi to i za unutrašnjost, koja je slična Fiestinoj s jednim dobrodošlim novitetom, digitalnom instrumentnom pločom.
Zasad će se Puma nametati kupcima s dvije verzije jednog motora, hvaljenog 1,0-litrenog trocilindričnog benzinaca, sa 125 KS (ta je verzija blagi hibrid) te 155 KS. Početni benzinac sa 95 KS dolazi kasnije, baš kao i dizelaši te sedamstupanjski automatik.