Citroën je i u Hrvatskoj proslavio 100 godina postojanja. U Mirnovcu, blizu Samoboar okupio je brojna povijesna i aktualna vozila. Na svom posebnom portalu Citroën je prezentirao najpoznatijih 100 modela s fotografijama i tehničkim podacima. Osnovana 1919. godine, marka Citroën ove godine slavi svoj 100. rođendan. Tip A bio je prvi europski serijski automobil u prodaji već od 1919. godine. Model Traction Avant je odredio moderni automobil prije 85 godina s prednjim pogonom. Citroën 2 CV (Spaček) je stavio slobodu svima na dohvat ruke. DS je utjelovio snagu napretka. Citroën je marka s najviše kolekcionara na svijetu. S vozilima koja su simboli svog vremena, kao što su Tip A, Traction Avant, 2 CV (Spaček), DS (Žaba) ili u novije vrijeme Berlingo, C3, SUV C3 Aircross ili SUV C5 Aircross, Citroën nikada nije prestao nuditi kreativan pristup mobilnosti.
S osam naslova svjetskog prvaka u reliju u kategoriji proizvođača i devet naslova svjetskog prvaka u kategoriji vozača i suvozača za Sébastiena Loeba i Daniela Elenu, Citroën ulazi u povijest automobilskih utrka. Ta već bogata povijest, od reli utrka do automobilskih krstarenja dokazuje tehnološku vještinu i želju za pobjedom marke Citroën.
Komunikacija za Citroën nema granica. Od Eiffelovog tornja do Interneta, korišteni su svi mediji za promociju marke i njenih vozila. Od svojih početaka, André Citroën je to shvatio osvjetljavajući Eiffelov toranj svojim imenom, kao i pokretanjem hrabrih ekspedicija diljem svijeta, pa čak i izumom minijaturnih modela svojih vozila za djecu svojih kupaca. Nasljeđe koje su sljedeće generacije mogle nastaviti, posebno s kampanjama Jacquesa Séguéle (Divlji chevroni 1985, Visa na nosaču zrakoplova Clémenceau, CX s Grace Jones), a u novije vrijeme i originalnim reklamama (robot Xsara Picasso, C4 robot transformator, kampanja marke Citroën – autostoper, itd.).