S redizajnom Opel Astra dolaze blage dizajnerske promjene, ali i velike promjene ispod poklopca motora. Svi motori sad ispunjavaju posljednju emisijsku Euro 6d normu. Promjene su zahvatile i podvozje – novi su amortizeri zbog kojih bi vožnja trebala biti još udobnija. Opcijski sportski paket ima tvrđe amortizere.
Novitet je 1,2-litreni turbobenzinski trocilindrični motor, koji je Opel posudio od Peugeota, a razvija 110, 130 i 145 KS. Opel je razvio novi 1,4-litreni benzinac sa 145 KS koji ide ekskluzivno s automatski CVT mjenjačem. Potrošnja i emisije reducirani su od 5 do 19 posto u odnosu na prijašnje motore.
Uz novu Astru idu i dvije inačice novog 1,5-litrenog turbodizelskog motora – sa 105 (po WLTP mjerenjima potrošnja je od 4,4 do 4,7 litara goriva) i 122 KS (potonju je moguće nabaviti i s 9-stupanjskim automatikom). U usporedbi s prijašnjim motorima potrošnja i emisije CO2 smanjeni su od 10 do 17 posto.
Astra je dobila digitalni briznomjer te kvalitetniju prednju kameru koja bolje raspoznaje pješake i automobile, odnosno prometne znakove koje aplicira kao upozorenja na instrumentnoj ploči.