Osiguravajuća kuća Allianz poziva u Njemačkoj na postavljanje normativnog okvira u kojem će se rješavati prometne nesreće s električnim romobilima. Naime, Allianz od policije traži da statistički separira sve nesreće s električnim romobilima kako bi se mogao odrediti stupanj rizika, a prema tome i odgovarajući osiguravateljni paketi. To prijevozno sredstvo je legalizirano u Njemačkoj, gdje se može kretati po biciklističkim stazama i kolniku, a sve češće su nesreće.
– Primjećujemo da su vozači električnih romobila često nepripremljeni, a i nemaju nikakvo znanje o vožnji tog prijevoznog sredstva – kažu u Allianzu.
U Düsseldorfu je nedavno ozlijeđen vozač e-romobila koji se sudario s biciklistom, u Berlinu je ozlijeđena pješakinja u sudaru s električnim romobilom, a vozač e-romobila je teško ozlijeđen nakon što ga je pregazio pick-up. U Kolnu je vozač električnog romobila ostao bez vozačke dozvole nakon što ga je policija testirala i ustanovljeno je da ima 1.1 promil alkohola u krvi.
U SAD-u su provedena i prva istraživanja o električnim romobilima. Praćeni su vozači u Austinu (Teksas) i utvrđeno je da su za trećinu nesreća krivi vozači koji prvi put upravljaju tim prijevoznim sredstvom. Oni, uglavnom, nisu upoznati s karakteristikama električnih romobila koje mogu biti opasne (visoka brzina, mali kotači…). Najčešće su ozljede glave, koje mogu biti i opasne, jer većina vozača ne nosi kacige.