U BMW-u je ovih dana zanimljivije nego u 1573. nastavku vaše omiljene turske/meksičke serije u kojoj je glavna junakinja saznala da joj otac nije siromašni ribar nego predsjednik države u petom mandatu. Prvo je generalni direktor Harald Kruger dao ostavku, sluteći da mu ionako neće dati novi ugovor po isteku ovoga koji još traje par tjedana. Potom su objavili da električni i hibridni i3 i i8 vjerojatno neće dobiti direktne nasljednike. Jadni Kruger morao je odstupiti jer Upravni odbor i dioničari misle da je premalo učinio na uvođenju električnih automobila, odnosno da je BMW izgubio prednost koju je imao kad je 2013. predstavio i3 – tada dostupan kao klasični električni automobil i, u drugoj verziji, s range extenderom.
Sad se ne isplati BMW-u razvijati nasljednika modela i3 jer je on nastao unikatnoj platformi, kao i i8, koja koristi mnogo skupih karbonskih vlakana. Umjesto toga, BMW će pokrenuti brojna električna vozila na modularnoj CLAR platformi. Ona je doista svestrana jer na njoj nastaju i modeli s motorima s unutarnjim sagorijevanjem, hibridi, a i klasična električna vozila.
Do 2023. godine BMW će ponuditi čak 25 elektrificiranih vozila, a sljedeće godine kreće u prodaju električni SUV iX3. Potom, 2021. godine na tržištu će se pojaviti konkurent Teslinom Modelu 3, limuzina i4, s najvećim dometom 604 kilometra.