Nissan Skyline je ljubiteljima automobila isto ono što je vašem djetetu nova kutija Lego kockica ili – mobitel, s mnogo igrica! Skyline je legendarno ime u autoindustriji, a nosili su ga modeli (posebno modeli R32, R33 i R34) koji su bili san tunera i driftera širom svijeta. Danas je on japanska verzija Infinitija Q50 i redizajniran je u Japanu.
Da nešto i ostane u duhu starog Skylinea, uveden je novi motor, 3,0 V6 sa 400 KS. U ovom slučaju nas će ipak zanimati nešto drugo. U hibridnim verzijama Skyline će dobiti Nissanov ProPilot 2.0. Što to znači? Zasad će u Japanu, na autocestima, Skyline juriti samostalno, vozač može skinuti ruke s upravljača. Ova sportska limuzina će u praksi ubrzavati, voziti u kolonama bez inputa vozača. Zakon u Japanu priječi tek jedan manevar, a to je prestizanje (premda Nissan i to može). Vozač će prilikom presitazanja drugo vozila na autocesti morati imati ruke na upravljaču.
Uz Skyline dolazi sedam kamera, pet radarskih senzora, 12 sonara te 3D navigacija u visokoj rezoluciji.