Kineski Beijing Automotive Group Co. ili, skraćeno, BAIC kupio je 5 posto dionica Daimlera, krovne tvrtke u čijem je sastavu Mercedes-Benz. Do 2018. BAIC je bio ključni partner Daimlera u Kini, ali onda je Li Shufu, vlasnik kineske tvrtke Geely, kupio 9.69 posto dionica Daimlera. Zvona za uzbunu su se uključila u BAIC-u, a nakon više od godine dana to je rezultiralo preuzimanjem paketa 5 posto dionica Daimlera. Što to sve znači? Mercedes-Benz polako postaje poligon obračuna velikih kineskih tvrtki. Nijemcima su Kinezi važni strateški partneri zbog proizvodnje električnih automobila (te nabave baterija), odnosno ogromnog kineskog tržišta koje će kupovati ta vozila. Mercedesu rastu troškovi, a topi se profit (kao i većini etabliranih proizvođača automobila) pa je svježi kapital nužnost.
Ovim potezom BAIC je osigurao povezanost s Daimlerom. S BAIC-ovim konkurentom, Geelyjem, Daimler je već dogovorio konstruiranje novog, električnog Smarta, a za svaki budući projekt morat će se pitati i BAIC. Kompleksno je sve to, ali jedno je sigurno: Kinezi imaju novac.