Predsjednik uprave PSA grupacije (Peugeot, Citroen i Opel) Carlos Tavares suptilan je poput hrasta u vašem obližnjem parku. Jedan od najboljih menadžera u autoindustriji nema problema s teškim odlukama, a pogotovo kad je cilj zaštititi interese svih kompanija. Njegova posljednja izjava govori mnogo:
– Iskreno, volio bih da nastavimo proizvoditi Astru u Ellesmere Portu, ali ako uvjeti neće biti dobri i ako nećemo osigurati profitabilnost ići ćemo dalje.
Ellesmere Port je u Velikoj Britaniji, a najave Brexita bez dogovora s Europskom unijom mogli bi biti kobni za 1000 zaposlenika. PSA bez problema može osigurati proizvodnju nove generacije Opel Astre u Poljskoj i Njemačkoj, a visoke carinske stope na granicama EU i Velike Britanije mogle bi presuditi toj tvornici, koja proizvodi i lokalnu varijantu Astre – Vauxhall.
Najave novog britanskog premijera Borisa Johnsona da će i u slučaju tvrdog Brexita stvoriti od Velike Britanije raj na zemlji su, čini se, samo lijepe riječi jednog političara. Proizvođači poput Toyote i Nissana imaju tvornice u Ujedinjenom kravljevstvu i pozorno prate razla s EU.