Od 2020. godine Europska unija propisala je proizvođačima automobila mnogo strože propise o emisiji CO2, a ako ih ne ispune plaćat će penale po svakom vozilu koje prodaju. Većina europskih proizvođača ispunit će uvjete, neki se već sad spremaju za plaćanje kazni, a neki, poput Dacije, su u opasnoj zoni… Naime, kompariraju li se sadašnje prosječne emisije cijele prodane flote vozila, Dacia i Opel emitiraju gotovo 30 posto više ugljičnog dioksida od granice predviđene 2020. godine. Opel ne bi trebao imati problema jer će uskoro početi prodavati električnu Corsu i nekoliko hibrida, ali Dacijom je teže jer zasad nema hibrida i električnih vozila.
Dacija je Renaultova zlatna koka koja ima operativnu dobit od 10 posto (više od Mercedesa ili BMW-a), a s novim emisijskim propisima mogla bi plaćati penale u iznosu oko 450 milijuna eura godišnje. Zbog toga se razmišlja o hibridnom SUV-u i implementacijama novih tehnologija u Dacijinim vozilima (električni pogoni). Na kraju, sve bi to mogli platiti kupci, odnosno buduće Dacije ne bi bile tako jeftine. Osim ako Renault opet ne izvede neki magični trik.