Nastavljaju se problemi za Teslu: Može li servisna mreža u Europi pratiti rast prodaje?

Tesla zasad jednostavno nema dovoljno ozbiljnu servisnu mrežu u Njemačkoj, ali i većem dijelu Europe

Tesla ima veliki rast prodaje u Europi, a generator uspjeha je novi Model 3. Međutim, sve je više izvještaja o problemima sa servisnom mrežom i dijelovima. Posljednji slučaj je onaj njemačkog vlasnika rent a car kuće Nextmove, koji je naručio 100 Modela 3, ali je nakon isporučenih 15 primjeraka otkazao ostatak narudžbe. Stefan Moeller hvali Modele 3 i kaže da su korisnici zadovoljni električnom limuzinom, ali tvrdi da oni ne održavaju automobile i ne znaju s kakvim se sve problemima on susreće. Vlasnik Nexmovea spominje automobile koji su isporučeni s ogrebotinama na karoseriji, vlagu koja se taloži u svjetlima…

Tesla zasad jednostavno nema dovoljno ozbiljnu servisnu mrežu u Njemačkoj, ali i većem dijelu Europe. U Norveškoj se kupci žale na lošu kvalitetu boje karoserije. U toj državi je, gleda li se broj pritužbi po vozilu, Tesla proizvođač s najviše reklamacija. Spomenimo još i da je Moeller čekao dvije godine da mu proizvođač ugradi novo sjedalo u Model X. Naime, automobil mu je 2017. isporučen s rupom u sjedalu.