Sedam godina duga agonija stajala je čak milijardu eura, odnosno na svakom od svega 3000 proizvedenih primjeraka Maybacha Daimler je bio u minusu oko 330.000 eura. Ime, proizvod, loše pozicioniranje na tržištu ili cijena? Najvjerojatnije sve to zajedno može se smatrati krivim za debakl brenda kojeg se sjećaju samo Nijemci stariji od 90 godina. Dizajnom Maybach 57 i 62 nisu predstavljali ništa spektakularno pri predstavljanju 1997., a ništa se nije mijenjalo ni u idućih sedam godina do odlaska na tržište. Luksuzni automobil nastao je na bazi S klase koju nije pratio evolucijski, a stigma automobila za bogate umirovljenike udaljila je Maybach od targetiranja premium tržišta za mlade i bogate.
Jürgen Schrempp postao je zahvaljujući Maybachu te udruživanju Chryslera i Daimlera najgorim menadžerom u povijesti autoindustrije. Za to je bez imalo grižnje savjesti inkasirao u deset godina oko 100 milijuna eura!
Sjetit ćete se da je i jedan osebujni hrvatski gospodarstvnik/političar i ljubitelj pršuta imao jedan Maybach – i to bijeli. Posljednji Maybach proizveden je 2012., a nedavno se vratio kao mnogo prikladniji projekt – kao luksuzna S klasa.