Na žalost, mnogo je slučajeva u svijetu u kojima roditelji ostave djecu u automobilima u ljetnim mjesecima. Nerijetko takav nemar završava tragično, dehidracijom i smrću djeteta, a europski i američki zakonodavci pokušavaju zaustaviti naviku nekih roditelja. Zasigurno ćemo dobiti i europski zakon koji pokriva tu naviku, a dotad je jedno sigurno – Euro NCAP od 2022. godine neće davati automobilima pet zvjezdica na svojim testovima ako neće imati sustav za upozorenje da su roditelji ostavili dijete ili djecu na stražnjim sjedalima i izašli iz automobila.
General Motors i Nissan ugrađuju u SAD-u u svoja vozila jednostavne sustave koji prepoznaju da je dijete na stražnjem sjedalu (tako što se, nakon gašenja motora, ne otvaraju stražnja vrata) i aktivirat će sirenu ako ga ostavite u autu. Hyundai ima sličan sustav koji koristi senzore. Oni mogu detektirati pokrete na stražnjem sjedalu. Vozaču se šalju uzastopne tekstualne poruke na pametni telefon, ali i vizualne i auditivne poruke.
No, u razvoju su mnogo napredniji sustavi s radarskim senzorima u interijeru koji prepoznaju i otkucaje srca. Razvijaju ih izraelske tvrtke poput Eyesighta i Guardian Optical Technologies. U svakom slučaju, dobit ćemo još jedan važan dio opreme automobila.