Električni romobili izazivaju kontroverze, neke države, poput Njemačke, regulirale su njihov položaj na cestama, a neke se još bore da definiraju njihov status. Oni su prometna realnost, sve više ih je i u teoriji su dobro prometno rješenje za putovanje na kratkim udaljenostima.
S njima, međutim, dolazi i rizik od ozljeda. Relativno visoka brzina, mali kotači, rupe na cestama i pločnicima često su problematični. Događaju se i padovi s romobila, a s njima i liječničke intervencije. Predsjednik njemačke Asocijacije liječnika u sustavu obveznog zdravstvenog osiguranja (KBV) Andreas Gassen zbog svega toga zatražio je zabranu električnih romobila:
– S medicinskog stajališta, oni su preopasni. S rastom njihova broja u prometu raste i broj ozlijeđenih. To su kompleksne frakture ruku i nogu, ozljede glave, a imamo i smrtne slučajeve.
Njegova izjava je odjeknula, a kritičari smatraju da je prerano govoriti o zabranama jer su električni romobili tek nedavno legalizirani u Njemačkoj. Oni, pak, napominju da treba obratiti posebnu pozornost na vozače romobila koji voze u parovima, zauzimajući mnogo više mjesta, na one koji voze po pločniku ili pod utjecjem alkohola. U Njemačkoj električni romobili smiju voziti do 20 km/h i moraju na biciklističke staze, a ako ih nema, vozit će na cesti.