Volkswagen planira cjenovno spustiti Škodu, a Seatu dati novi identitet!

Zadatak Škode bio bi napasti agresivnije istočnoeuropska tržišta s kojih su VW i njegove marke istisnuli Hyundai i Kia

Trenutno je u Volkswagenu toliko marki da tu doista ima svega, ali povoljnih modela? E, tu je problem jer na Škodu možete gledati kao na malo jeftiniji Volkswagen, na Audi kao malo skuplji Volkswagen, a na Seat kao španjolski Volkswagen.

U budućnosti VW planira diferencirati svoje marke, odnosno povući mnogo vidljiviju granicu između njih. Tako će uloga Škode biti cjenovno pozicioniranje između Kije i Dacije. Dakle, neće biti marka koja prodaje najjeftinije automobile, ali neće više ulaziti u područje Volkswagena. Sve je to najavio direktor VW-ove produktne strategije Martin Jost. Već je Volkswagen pokušavao sa Škodom Rapid ući u sektor jeftinijih vozila i pokušati smanjiti Dacijinu prednost, ali to nije prošlo najbolje.

Konkretno, u Škodi više ne bi bile dostupne skupe opcije opreme. Zadatak bi bio napasti agresivnije istočnoeuropska tržišta s kojih su VW istisnuli Hyundai i Kia. S druge strane, Seat bi postao emotivniji i skuplji, a kao konkurent se spominje Alfa Romeo. To znači da bi automobili španjolske marke cjenovno prestigli Volkswagen.