VW Golf donosi najmoderniju tehnologiju, 48-voltni hibridni sistem i automatski mjenjač kao serijsku opremu u većini izvedbi!

Inženjeri su posebno radili na servo uređaju, odnosno elektromehaničkoj konfiguraciji kako bi vozačima osigurala još više preciznosti i feedbacka

Malo je još ostalo do predstavljanja Volkswagen Golfa osme generacije, a poznato je sve više podataka o tom modelu. Najnovije informacije govore o tome da će uz sve 1,0-litrene i 1,5-litrene benzince biti dostupna 48-voltna hibridna tehnologija (tzv. blagi hibrid) i sa svim verzijama će ići samo automatski mjenjač s dvostrukom spojkom.

– Hibridni 48-voltni sustav je dobar, ne samo iz pozicije redukcije potrošnje, nego i zbog komfora. Zbog njega nećete čuti grubo paljenje motora nakon uključenja start/stop sustava – objašnjava za britanski magazina Autocar Frank Welsch, tehnički direktor VW-a i dodaje:

– U vožnji, tijekom krstarenja, gasit će se benzinski motor i automobil će pogoniti elektromotor. Kad vam ustreba snage odmah će se uključiti benzinski motor. Na dizelaše neće biti ugrađen 48-voltni sustav jer u VW-u vjeruju da su uspjeli značajno smanjiti potrošnju, a hibridna konfiguracija bi samo povisila cijenu.

U VW-u najavljuju da će sve verzije biti najekonomičnije na tržištu. Inženjeri su posebno radili na servo uređaju, odnosno elektromehaničkoj konfiguraciji kako bi vozačima osigurala još više preciznosti i feedbacka.

GTI verzija s više od 250 KS je u planu, kao i R inačica s pogonom na sve kotače i više od 400 KS.