Ford Ranger Raptor je prvi pravi sportski pick-up u Europi što vas možda neće oboriti s nogu, ali i postoje kupci i za takva vozila! Širi su i kotači (čak 15 centimetara je proširen trag kotača), kao i cijela karoserija koja omogućuje još veće sposobnosti na off road terenu. Sprijeda se nalazi i ‘prava’ zaštita motora i podnice vozila u obliku metala i stvarno štiti vozilo, a ne kao kod nekih vozila da služi samo za šminku.
Novost je i stražnja osovina koja ima cilindrične opruge te uzdužne i poprečne vodilice i zbog toga vrlo precizno vođenu zadnju osovinu. Opruge i sportski amortizeri Fox su u Americi već jako dobro poznati s promjenjivom karakteristikom prigušenja koja omogućuje razne načine vožnje, među kojima se nama najviše svidio Baja način, kojim se može voziti prilično brzo i ugodno po izuzetno lošem terenu. Dodajte tome električni servo volan i automatski mjenjač s 10 brzina. Zbog novog sustava stražnjeg ovjesa (Watts-linka), malo je smanjena nosivost, ali ne pretjereno (Ranger može povući prikolicu od 2.5 tone), ali su omogućene nove kompetencije u vožnji.
Motor je 2,0-litreni dizelski s dva turbo punjača koji se unatrag dvije godine ugrađuje u brojne Fordove modele te pruža 213 KS i 500 Nm okretnog momenta. Raptor će vas do stotke odvesti za desetak sekundi, ali sa stilom i visinom. U vožnji je definitivno zanimljiv, fokusiraniji od ostalih pick-upova. Možete izabrati šest načina vožnje i u modu Sport je najbolje koristiti Rangera na cesti. Tad je fokus pogona na stražnje kotače i s tim načinom vožnje Ranger se najbolje osjeća na asfaltu. Uostalom, i automatski mjenjač je mnogo brži. Neće vam on omogućiti kompetenciju i upravljivost malog sportskog automobila – ipak je povišen i s terenskim gumama – ali ovaj Ford funkcionira i u tim uvjetima.
U Americi Ford naziva Raptorom i moćni veliki pick-up F-150 s V6 motorom i 450 KS. U Europi je izabrao nešto prigušeniju opciju za svoj manji pick-up Ranger. S dizelskim motorom cijela priča i dalje ima smisla.