Što znači Volkswagenova strategija Škode kao jeftinije marke: Svi automobili koštat će od 10.000 do 20.000 eura!

Škoda je profitabilnija od Volkswagena, a to joj je stvorilo i neprijatelje unutar VW-ova koncerna

Nova Volkswagenova strategija Škodi je namijenila ulogu jeftinije marke, koja će za prevlast na europskom tržištu boriti i sa sve uspješnijom Dacijom. Zbog toga je direktor Škode Bernhard Maier morao pisati svim (uznemirenim) zaposlenicima i uvjeravati ih da će s visokoprofitabilnom mrakom i dalje sve biti u redu i da će temeljene vrijednosti Škode poput prostranosti, funkcionalnosti i vrijednosti za novac i dalje ostati iste.

Što to konkretno znači – Škoda bi, kako javlja njemački dnevni list Süddeutsche Zeitung, prodavala vozila u cjenovnom razredu od 10.000 do 20.000 eura. Jedina iznimka bio bi Superb, čija nova generacija dolazi 2022. godine (a iza toga je njegova sudbina neizvjesna). Direktor VW-ova koncerna Herbert Diess spominje da se previše modela Škode, Seata i VW-a podudara te da treba napraviti diferencijaciju.

Škoda je profitabilnija od Volkswagena, a to joj je stvorilo i neprijatelje unutar VW-ova koncerna. Jedan od njih je lider Radničkog vijeća VW-a Bernd Osterloh, koji sjedi u Supervizorskom odboru koncerna i koji misli da Škoda ne bi trebala dobivati najmoderniju Volkswagenovu tehnologiju. Što zaključiti? Možda je samo dovoljno ustvrditi: Dvorske igre!