Odjel prometa u New Yorku pokreće novu istragu – koliko su SUV-ovi i pick-upovi opasniji za pješake i bicikliste od ostalih vrsta automobila? To je prvi put da će se to tijelo baviti specifičnim vrstama automobila i njihovim karakteristikama u sudarima.
Američka vlada nedavno je objavila da su upravo SUV-ovi i pick-upovi sudjelovali u većem broju nesreća sa smrtno stradalim osobama. Putnici u tim automobilima sve manje stradaju, ali zato oni koji se sudare s njima… Čak 45 posto biciklista i 41 posto pješaka smrtno je stradalo u prometu na američkim cestama prošle godine nakon što su na njih naletjeli SUV-ovi i pick-upovi. Za to je, naravno, zaslužan i povećani broj tih vrsta automobila. Evo, 2009. godine broj poginulih biciklista i pješaka na koje su naletjeli ovi tipovi automobila bio je 20 i 23 posto.
Naravno, temelj istraživanja bit će konstrukcija SUV-ova i pick-upova, njihove povišene karoserije, odnosno visoka udarna površina za koju se smatra da je glavni krivac za teška ozljeđivanja pješaka i biciklista.