Mali Škodin SUV Kamiq došao je na hrvatsko tržište na kojem će se pokušati izboriti za kupce u konkurenciji Renault Captura, Peugeota 2008…Unutra je sličan kompaktnoj Scali, odnosno s velikim infotainmentom napokon napušta strogi njemački dizajn i u cijelu priču unosi malo češke razigranosti (što god to bilo). Digitalna instrumentna ploča je uvjet bez kojeg se više ne može pa je možete pronaći i na Kamiqu – vjerojatno s višim razinama opreme. Oni plićeg džepa morat će gledati analogne kazaljke kako veselo poskakuju na svaki pritisak papučice gasa.
Kamiq je dugačak 424 cm, što će vjerojatno značiti mnogo prostora u unutrašnjosti jer je jedan od najdužih automobila u klasi. Prtljažnik sa 400 litara nije najveći (Captur 455 litara), ali, obore li se sjedala, raste na raskošnih 1395 litara (tu je prvi u klasi).
Kao i kod sličnih vozila iz VW koncerna, pogona na sva četiri kotača nema i neće ga biti, a motori su dobro poznati dizelaš 1,6 sa 113 KS te 1,0-litreni trocilindrični turbobenzinac s 95 i 113 KS, odnosno 1,5-litreni turbobenzinac sa 148 KS.
Početni Kamiq s 95 KS i opremom Active košta 121.185 kuna, dok je verzija s optimalnom opremom Ambition skuplja za desetak tisuća kuna. Za prvi dizelski motor, 1,6-litreni sa 115 KS, trebat će pronaći 158.668 kuna.