Crash testovi se konstantno mijenjaju i prilagođavaju uvjetima u prometu, a neki su očigledno zastarjeli. Američki osiguravateljni institut (IIHS), koji uz Nacionalnu agenciju za sigurnost prometa provodi crash testove u SAD-u odlučio je mijenjati proceduru. Naime, sadašnja mjerenja pokazuju da u simulaciji bočnog sudara gotovo svi automobili dobivaju maksimalne ocjene, a to je znak da je vrijeme za nove parametre. Odnosno, 23 posto vozača i putnika u vozila i dalje smrtno stradava zbog bočnih sudara, pa se definitivno može učiniti više.
Od 2003. godine kad su počela testiranja bočnih sudara, SUV-ovi su postali mnogo teži pa je IIHS odlučio povećati masu svoje bočne udarne barijere na 1905 kilograma (s prijašnjih 1360 kg). Također, brzina sudara će biti povećana s 50 km/h na 60 km/h. To odgovara prosjecima brzina pir kojima se događaju bočni sudari.
Amerikanci su shvatili što je realnost te žele još čvršće i sigurnije automobile – konstrukcijski, ali i efikasniji rad zračnih jastuka.