Teslin prvi pick-up Cybertruck: Svemirski kauboj koji doista izgleda posebno!

Elon Musk najavio je da će Cybertruck vući prikolice teške i do 6350 kg, čime će nadmašiti Ford F-150

SveTeško se sjetiti primjera kad je u povijesti autoindustrije neki etablirani proizvođač iznenadio javnost kao što je to učinio Elon Musk i Tesla. Prvi serijski električni pick-up ovog proizvođača izgleda kao inventar filma Blade Runner ili Judge Dredd, SF-ova iz osamdesetih i devedesetih godina prošlog stoljeća. Eksterijer Cybertrucka možda je najbliži stealth zrakoplovima, ali sigurno ne onome što danas imamo na cestama u klasi pick-upova.

Ovaj automobil najvjerojatnije nećemo vidjeti u Europi jer udara srce američkog ponosa, klasu velikih pick-upova u kojoj gospodari Ford F-150. Dugačak je 588 centimetara, a širok 202 centimetra pa vam je jasno da biste s njim teško manevrirali uskim uličicama Trogira.

Objavljena je i jedna fotografija unutrašnjosti Cybertrucka i ona komunicira klasični (ako se tako može nazvati) Teslin dizajn s čistim površinama i velikim ekranom infotainmenta.

Tri su varijante u ponudi, a najsnažnija s pogonom na sve kotače i tri elektromotora ubrzat će do 100 km/h za 2,9 sekundi (je li ovo supersportaš ili pick-up?!) te imati autonomiju od 800 kilometara. Cijena će biti 69.900 dolara. Bazni model će koštati 39.900 dolara imat će stražnji pogon te jedan motor (6.5 s do 100 km/h, više od 400 km autonomije), a verzija s dva motora koštat će 49.900 dolara, ubrzavat će do 100 km/h za 4.5. sekundi i imat će domet 480 km.

Elon Musk najavio je da će Cybertruck vući prikolice teške i do 6350 kg, čime će nadmašiti F-150. Naravno, treba vidjeti kako će električni pogon i baterije reagirati na takvo opterećenje.

Za razliku od konkurenata, Cybertruck nema šasiju, nego jednodijelnu karoseriju i tek treba vidjeti kao će se ponašati na terenu. Bit će dostupan samo u double cab izvedbi, s dva reda sjedala. Bočnih retrovizora nema na karoseriji pa ćemo vidjeti što će biti s tim važnim dijelom opreme (kamere?). Također, u seriji je i adaptivni zračni ovjes. Proizvodnja počinje 2021. godine.