Priča o ograničenjima brzine na njemačkim autocestama pokazuje lice i naličje politike. Naime, ove godine stranka Zeleni pokušala je u parlamentu progurati prijedlog o ograničenju brzine od 130 km/h. Znate i sami da se na nekim dijelovima Autobahna vozi neograničeno.
Zeleni su imali ideju zabiti klin u vladajućoj kolaciji Kršćanskih demokrata (CDU/CSU) i Socijaldemokrata (SPD). Naime, upravo je SPD u prijašnjim raspravama naglašavao potrebu uvođenja ograničenja, a CDU/CSU je bio protiv tog prijedloga. Čuvajući koaliciju i vlast, SPD je glasao protiv uvođenja ograničenja da bi sad, nekoliko mjeseci kasnije najavio da se zalaže za navedenih 130 km/h i da će tu temu ponovo pokrenuti.
SPD spominje povećanje sigurnosti u prometu te niže emisije štetnih plinova. Kao i u nekim hrvatskim primjerima, koalicija s Kršćanskim demokratima bit će na kušnji jer oni za ograničenje brzine na Autobahnu ne želi čuti i te dionice autocesta nazivaju posljednjim bastionima vozačke slobode. Rasprava o Autobahnu postaje prvoklasno političko pitanje oko kojega se nadmudruju formalni saveznici na vlasti, ali i opozicija.
Za kraj, SPD također želi penalizirati sve buduće kupce dizelaša i benzinaca višim porezima te povećati subvencije za električne autombile.